hagforsryttarna

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Moa

Av Moa & Tobias Johansson - 29 juni 2012 20:06

Hejsan! Det var länge sen :)


Har inte haft tid.. Var ju iväg till edsvalla på ö.b och handlade lite bland annat en parfym, vitlökspellets och biotin till Fjalar, och sen en sprayflaska :) Sen åkte vi vidare till forshaga och åt mat mm..


Var iväg till stallet en sväng förut, åkte hem kollade på en film och sedan tränade jag ;) Försöka komma i form nu när tiden finns på sommarlovet..  Sen duschade jag och städade rummet lite och nu sitter jag här :)

Imorgon tror jag Fjalar ska få longeras lite och så ska jag träna att spruta vatten på honom med Sprayflaskan jag köpte, han är verkligen livrädd för tex, avsvampning, spolning, sprayflaskor.. Något som han måste vänjas vid..

Hade även tänkt springa en tur på 40-60 min med egna ben hihi!


Bildbomb kommer antagligen imorgon (den är från i onsdags) Som lillebror har fotat :) Första gången han fotar häst och inte så van att ta kort i huvudtaget så han får godkänt :)


Nej nu kära bloggläsare ska jag dra hejsvejs ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa & Tobias Johansson - 8 september 2012 22:57

Vi har bestämmt att splittra bloggen!!   Ni hittar mej nu på    www.nattstad.se/moaajohansson   kram moa   ...

Av Moa & Tobias Johansson - 8 september 2012 12:56


Sjuk humor :D      

Av Moa & Tobias Johansson - 4 september 2012 21:19

Förlåt för att uppdateringen suger här på bloggen, men jag tror både jag och Tobbe kommit in i en period då vi är väldigt omotiverade båda två.. Kännde för att verkligen ta tag i bloggandet igår men fann inte tiden riktigt :P   Först hade jag sko...

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards