hagforsryttarna

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Moa & Tobias Johansson - 15 juni 2012 18:03

Chacha Bloggen! Just nu ligger jag och kollar på Andra Avenyn i väntan på att Tobbe och hans familj ska komma och hämta mig :) Vi ska hem till honom och fixa lite med bloggen, och kanske hittar på nått efter vad vet jag?

 

Vad har jag gjort idag då? Dagen började med att ha avslutning i skolan, slutade vid 10.00 Gött som F*N :)

Jan kom och hämtade mig och Tobbe och vi drog till stallet en sväng.. Fixade stallsysslorna och tog ut Fjalar på ridbanan och löslongerade busfröt idag, GISSA om han var pigg och busig.. Det värmer att se hur glad ha är :)

När jag var klar gick vi över till Tobbes medryttarhäst Svarten, höll en liten "lektion" för dom och måste säga att de skötte sig riktigt bra, mer om det får Tobbe ta upp i sitt inlägg senare :) Tog inga kort idag :/


Moa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards