hagforsryttarna

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Moa & Tobias Johansson - 18 juni 2012 19:38

Hello! Idag har jag varit överallt, började med att vakna och kasta sig in i bilen och åka till Hagfors. Sedan åt vi mat på Värmullen. Vi åkte hem, då klippte jag klart gräset och efter det drog till en kompis. Sen åkte jag på träning 10 i 5 och nu är jag hemma :) Ganska gött att ha sommarlov, man hinner med så mycket mer än vanligt ;) 


Imorgon är ridning som gäller, jag ska fota Moa kl 9 tror jag det var. Sedan ska vi åka hem vid 11, och senare på dagen ska jag åka till Svarten och rida, ska be Moa fota också :) Blir kanske en bildbomb imorgon alltså! Men nu ska jag sätta mig framför tven och äta chips :)


Tobias

Moa

Av Moa & Tobias Johansson - 18 juni 2012 15:10

Tjoo!! Har nyss kommit hem från stallet nu :) Idag longerade jag Fjalar i lina över fyra upphöjda bommar... Gick väl sådär, han blir så stressad i galoppen. Men han klarade uppgiften galant innan vi slutade :) Träckprovet hade inte kommit idag, så vi får hoppas det kanske kommer i morgon! Fjalle kanske tillochmed hinner släppas på betet till helgen :) Imorgon är första gången jag ska rida sen operationen och jag ska säga er att det kommer bli otroligt :D Förhoppningsvis är Tobbe morgonpigg och kommer fotar oss, hade tänkt rida innan hovslagaren kommer 10.00 Eftersom han kan bli lite ömfotad samma dag...  Och klockan två imorgon ska jag till sjukhuset på kontroll för benet :) Hoppas vi får bra besked där!


Just nu sitter jag och väntar på Emma.A Vi ska dra ut ett tag, får väl se vad som händer :)


Moa

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards