hagforsryttarna

Alla inlägg den 24 juni 2012

Moa

Av Moa & Tobias Johansson - 24 juni 2012 18:26

Ändrade planer! Fjalar får vila på betet idag, känner absolut inte för att rida i detta väder.. Men imorgon blir det lite dressyrtrimm på ridbanan :) Men väderprognosen säger att det ska bli regn även i morgon tråkigt nog.. Men lovar mej själv att det SKA bli ridning oavsett väder :)

Glöm ej frågestunden btw! :)


Moa


 

Av Moa & Tobias Johansson - 24 juni 2012 15:16

           


Tobias


Moa

Av Moa & Tobias Johansson - 24 juni 2012 12:48

Tja Bloggen!

Idag hade jag tänkt att Fjalar skulle få en utetur :) Kanske ska rida med Emma.A

Jag har funderat på om jag den 1 i varje månad ska ha 5 mål som ska uppnås varje månad. Alltså att jag skriver dem här på bloggen :)


Moa


 

Av Moa & Tobias Johansson - 24 juni 2012 00:32

Tänkte kolla intesset på att köra nån frågestund någon gång ibland :)

Så vi kör väl på en nu :) Svaren kommer upp när det kommit endel frågor :) Så bara att fråga på nu!


 

Av Moa & Tobias Johansson - 24 juni 2012 00:01

Tjenare! det har inte blivit så väldigt många uppdateringar på bloggen på sistone, det har varit massa saker att göra och bloggningen har lagts åt sidan ett tag. Men i alla fall så har jag hunnit med massor sedan jag bloggade sist. Jag har klippt gräs,ridit och firat  midsommar med grannarna. Hoppas det lugnar ner sig lite snart för allt går så himla fort! Det har redan gått en vecka av sommarlovet, kändes som man gick på sommarlov igår eller nått.


Och idag har jag varit i stallet länge, eller jag kan berätta från början. Jag vaknade och fick se att Moa hade skrivit och frågat om jag ville med och lastträna Svarten idag och självklart följde jag med. Min granne Micke följde med och skulle titta på hästarna. Allt gick perfekt med lastningen och det var roligt, får göra det oftare(och det behövs!). Sedan skulle vi bort med Fjalar till hagen och då fick Micke sitta på Fjalar hela vägen, gissa om han var nöjd! ;) Sedan tog vi cyklarna tillbaka till Hege och där skulle Svarten ridas, så jag red honom och efter att tag blev Moa sugen att testrida honom så hon red honom en stund. Sedan på slutet fick Micke även testa Svarten, och det gick faktiskt väldigt bra. Micke lärde sig väldigt snabbt! :)


Imorgon var det tänkt att jag skulle rida på ridbanan men farmor,farfar,mormor och morfar skulle komma och fira mamma så jag fick stanna hemma. Så allt blev flyttat tills på Måndag, då väntas första gången på ridbanan och Emma som ska ta kort, riktigt nice! Oj nu hållde jag på att glömma nått, imorgon kommer det en bildbomb som tagits idag! Hoppas ni tittar in då! :) Hejsvejs!


Tobias

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards