hagforsryttarna

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Moa & Tobias Johansson - 19 juni 2012 22:37

Hejsan! Idag har jag varit i stallet och fotat Moa när hon för första gången på länge ridit Fjalar, äntligen har jag nån att rida ut med igen :) Men i alla fall så har jag också ridit Svarten det gick faktiskt bra, han fick en trav som var den hittils bästa och det börjar märkas stor skillnad sen jag red honom för första gången :)


Imorgon ska jag titta på när Moa ska longera Cilky, Svarten ska nog också få springa av sig lite tror jag, men det återstår att se imorgon. Sen ska jag springa sponsorlöpet och det är inget jag längtat till precis, är så himla långtråkigt.. Sen ska jag grilla och spela kubb med klassen ska bli kul faktiskt! Imorgon ska jag nog kunna fixa en bildbomb på Svarten om han ska longeras, men det kommer imorgon men innan dess kan mycket hända, i alla fall för mig ;)


Tobias

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards