hagforsryttarna

Alla inlägg den 20 juni 2012

Moa

Av Moa & Tobias Johansson - 20 juni 2012 14:22

Hejsan Hoppsan :)

Har nyss kommit hem från stallet, så sitter här nyduschad :) Åkte till stallet vid ca 08.00 imorse och red ut Fjalar en sväng själv.. Han skötte sig jättebra och idag var första gången man rider själv och han inte stannar och försöker vända hemåt igen :) Framsteg me LIKE!

Sen vidare till nästa stall där jag löslongerade Cilky :) Gick över förväntan med tanke på att hon inte gjort mer än att stått i en hage på några år :) Duktig tjej!


Senare blir det att åka iväg till staffa och tillbringa hela kvällen med klassen :) Vi ska grilla och spela kubb och bara umgås :)


Oj just det ja... Hann inte blogga nått igår tyvärr.. Först åkte jag till stallet tidigt och red Fjalar (gick super) sen kom hovslagaren och därefter åkte vi till sjukhuset med mitt ben och det såg jätte bra ut :) Direkt efter åkte vi in till Milano och käkade en pizza mums ;P och sen hade träckprovet kommit så då åkte vi till stallet igen och fixade det, kollade även på betet han kommer stå på de närmaste veckorna :) Därefter åkte vi och hämtade en nyopererad Jan i Torsby..
När vi väl var hemma igen gick jag direkt ut med Emma,N lite.. Var väl hemma vid 22.00 kanske, var hemma ca en timme sen när Jonas kom hem gick vi ut en stund också så vi kom hem ganska sent och sen kollade jag en film, så tiden fanns inte till för att blogga :)


Blev mycket sen, sen, sen nu men skitsammma :)


När jag kom hem nu hade provsvaren kommit på fjalars träck! Han är maskfriiiiiii :) Så blir att släppa på bete imorgon :)

Måste bara säga att det var en bra service vid www.maskkontroll.se :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards