hagforsryttarna

Alla inlägg den 14 juni 2012

Moa

Av Moa & Tobias Johansson - 14 juni 2012 21:08

Hejsan! Detta är det allra första inlägg på bloggen :) Innan jag och Tobbe kom på att vi skulle starta en blogg tillsammans så drev jag bloggen minfjalar.bloggplatsen.se. Här kommer vi försöka uppdatera så ofta så möjligt och därför är ju fördelen att vi är två :) Nu tänkte jag berätta lite om min dag :)


Idag hade vi friluftsdag i skolan, brännbollstyrnering hela långa dagen :) Var lite drygt eftersom inte jag fick va med i och med att jag opererade mig den 5 Juni.. Tur att man går i samma klass med Emma som också är nyopererad så man kan sitta och chilla tilsammans :) Tog lite photos också :) Sen drog vi ner till skolan för genrep inför avslutningen i morgon! Sen hem och äta, åka iväg för att se Pontus avslutning i blinkenbersparken med mamma, Marlene och Wille träffade även Simon och Ariane där :) Va inte direkt så särskilt kul eftersom det var sånt piss väder, kännde inte sån direkt lust att åka direkt till stallet efter, men vad gör man inte för sin allra bästa friend!? :)


Längtar så otroligt tills den 19 Juni då doktorn sa att jag kunde börja rida igen.. Har märkt att Fjalar tappat endel muskler nu när han stått.. Men han har iallafall täckt över revbenen med fett ÄNTLIGEN :P Men tills den 19juni  iallafall så får vi löslongera och göra mycket från backen så det inte blir alldeles för illa (nerrå) hahah


Va tråkigt går inte att ladda upp bilder just nu.. Testade men gick inte att trycka på ladda upp knappen så ni får 1-3 bildbomber imorgon :)



Moa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards