hagforsryttarna

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Moa Bildbomb

Av Moa & Tobias Johansson - 25 juni 2012 17:23

Nu är jag hemma åter igen :)

Oavsett vädret så är jag supernöjd med dagen. Dressyrtrimmade båda hästarna på ridbanan, Tobbe får berätta hur det gick för dom så berättar jag hur det gick för mig :)

I början känndes Fjalar lite ovillig och tittig, men jobbade med att göra massa olika saker så att han skulle koncentrera sig på mig istället för allt annat.. När jag fick honom lite mer med mig så red jag en åtta runt två koner tills han känndes mjuk och smidig, hade lite svårare för högervarv idag. Sen red jag ut på fyrkantspåret och började trava, ökningar på lånsidorna och minskningarna på kort sidorna, vilket fungerar väldigt bra på fjalar, red även i en åtta runt konerna i trav på slutet och när det känndes bra avslutade jag passet :)

Blev några bilder jag bjussar på :)


Än en gång glöm ej frågestunden!!!!!!!!!!


                   


Moa


 
 
Ingen bild

Annica

25 juni 2012 22:06

Jag körde förbi när du red Fjalar idag. Såg jättefint ut. Du är duktigt du Moa. Fin blogg ni har också. Jag brukar allt kika in på den titt som tätt.

Moa & Tobias Johansson

26 juni 2012 22:43

Ja det går bättre och bättre med Fjalar :) Kul att du gillar bloggen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa & Tobias Johansson - 8 september 2012 22:57

Vi har bestämmt att splittra bloggen!!   Ni hittar mej nu på    www.nattstad.se/moaajohansson   kram moa   ...

Av Moa & Tobias Johansson - 8 september 2012 12:56


Sjuk humor :D      

Av Moa & Tobias Johansson - 4 september 2012 21:19

Förlåt för att uppdateringen suger här på bloggen, men jag tror både jag och Tobbe kommit in i en period då vi är väldigt omotiverade båda två.. Kännde för att verkligen ta tag i bloggandet igår men fann inte tiden riktigt :P   Först hade jag sko...

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards