hagforsryttarna

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Moa & Tobias Johansson - 1 september 2012 19:16

Vet inte hur jag ska starta upp detta inlägg men jag har iallafall haft en underbar dag i stallet HEEELA DAGEN!!

Var så ridsugen så jag bestämde mig för att sitta upp på P och skritta runt lite på ridbanan, i början tyckte han absolut inte att jag skulle få bestäma över honom när jag inte stod på backen bredvid honom. Men efter en stund av tålamod så försökte han göra det jag bad honom om.. När jag säger allt så låter det som att jag krävde jätte mycket av honom, men det gjorde jag såklart inte!! Det jag ville var att han skulle hålla fokuset på mej och inte det runtom,göra halt och gå åt det håll jag vill :) Avslutade passet när jag suttit på honom i ca 15-20 min om ens det.. Men jag tyckte att Mr P skötte sig jättebra för att va så ny, jag är supernöjd verkligen!

Sen så hjälpte jag Annica att rida willem i en ny sadel hon testade så att vi kunde se hur den satt :)

       


När jag var påväg hem träffade jag på en söt liten räv, och jag lyckades även få kort på han..  


 


 

Av Moa & Tobias Johansson - 1 september 2012 10:07

På gott humör och vädret är på topp! Det kan ju inte bli bättre?

Sitter här vid datorn och frukost och när jag är klar ska jag ta mej till stallet ;) Idag ska jag bl.a skura klart boxen, hitta på nått med P (kanske sitter jag upp är så himla sugen!!) och säkert träffa en massa trevligt folk!

Uppdaterar mer när jag kommer hem sen! ;)


Förresten! En underbar första september dag!! <3


 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards