hagforsryttarna

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Bättre med tiden

Av Moa & Tobias Johansson - 20 augusti 2012 22:08

Sitter och tittar på tv och så hör jag att dom säger "det blir bättre med tiden" och hoppas det stämmer känns lite smått stressigt och massa saker påställt. Men det kanske blir bättre med tiden på nått sätt :-) idag har jag varit i skolan, första dagen efter sommarlovet. Töligt att gå upp 6.40 på morgonen men ändå kul att träffa kompisar igen :-) så det ena väger väl upp det andra. Sen har jag också varit hos Moa som ni såg lagade vi makaronigratäng, den var riktigt god, måste göra den själv nångång :-) sedan åkte jag till Ida och skulle testa kläder, ska på 50-årskalas så finkläder ska inköpas :-) Men det fanns inte det jag skulle testa så det vara bara att gå in och ut tillbaka:-) sedan tränade jag mellan 17.30-19.00 sen hem där Fia hade kommit hem från Cypern, hon hade minsann köpt med godis hem till mig, love it! Kommer även en bild på Micke när jag hjälpte honom med lite spjutträning :-)

Imorgon är det andra dagen av första veckan i skolan, idrott, matte och nått mer står på schemat. Känns ganska lugnt att ha dessa ämnen. Sen ska jag med Moa hem då vi ska till stallet, blir lite ridning på ridbanan tror jag:-) fick även veta att vi har PRAO v.41, jag och Moa har Lakene gård som förslag men vet dessutom inte hur vi ska få tag på dom, om någon vet kommentera gärna hur! :-) men nu ska jag nog lägga mig och ladda inför en ny skoldag och nya upptäckter! ;-)

Tobias

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa & Tobias Johansson - 8 september 2012 22:57

Vi har bestämmt att splittra bloggen!!   Ni hittar mej nu på    www.nattstad.se/moaajohansson   kram moa   ...

Av Moa & Tobias Johansson - 8 september 2012 12:56


Sjuk humor :D      

Av Moa & Tobias Johansson - 4 september 2012 21:19

Förlåt för att uppdateringen suger här på bloggen, men jag tror både jag och Tobbe kommit in i en period då vi är väldigt omotiverade båda två.. Kännde för att verkligen ta tag i bloggandet igår men fann inte tiden riktigt :P   Först hade jag sko...

Presentation


Hej vi är två Hagforsbor en kille och en tjej. Båda födda -97. Denna bloggen handlar om vårt intresse vi brinner för nämligen HÄSTAR!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards